Ordet vacker räcker inte


Kommentarer
Postat av: Ir

"Min Busa" sa Ella när hon såg den här bilden:)

2009-03-24 @ 20:19:48
Postat av: Lennart

De e farfars men du får låna

2009-03-25 @ 16:33:24
Postat av: Mia

Men gud vad hon är likt Garbo på den bilden, den snor jag:)

Kul att läsa att allt börjar ordna upp sig:9

Klart du skall ha en Malle som kan dra din rullstol på äldre dar, det skall jag ha;) ha ha ha

//Mia o Uno

Postat av: rebecca&salsa

Hej Lennart!



Busa e underbart vacker och mkt lik Salsa med:) Jag undrar vart du har köpt det fina halsbandet hon har på sig? Du får gärna mejla om vart man kan få tag på ett sådant! Lycka till med allt!

Kramar från oss

2009-04-05 @ 23:16:17
URL: http://www.ratze.se
Postat av: Lennart

Med risk att Jeanette får för mycket att göra så måste jag ändå slå ett slag för hennes sykonst.

www.Dizza.se. Ha tålamod och beställ i tid så får ni de coolaste hundtillbehören

2009-04-06 @ 09:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback