Höstdepp

Nu när vi haft lite lite framgång med träningen och förhoppning började spira så smyger sig deppet in sakta och obemärkt som ett glas vatten på groggbordet. När jag äntligen ska kunna blicka framåt och glömma 2008 med klooperation, skendräktighet, kastration och en rapport i spillror så kommer det smygande igen. Busa vänder på förra träningen och när vi nu ska reparera detta så får hundarna kennelhosta och 2 veckors vila anbefalls av veterinären.
HÖSTDEPPET har startat. Antagligen är jag inte i form förrän 17 februari 2009 då det är ljust när jag kommer till jobb och ljust när jag går hem. Till min hjälp att hålla mig fast vid deppet har jag beskedet att man ska sparka 13 kollegor på kontoret. Människor som jobbat här runt 20 år. Man sparkas inte för att det finns lite att göra , tvärtom det har aldrig funnits så mycket, utan för att någon höjdare räknat fel på 50-60 miljoner. Inte f.... får någon höjdare gå utan bara fotfolket. Life sucks!!!!!!!!!!!!!!!!

Härligt djupa höstdeppningar på er alla


Lennart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback