Vi är nästan tillbaka i form

Idag så tänkte vi att, trots skendräktigeht så skulle vi springa våra sträckor. Sträckan blev 400+300 och om vi fortsatt ytterligare 300m.
Planen var att Busa skulle slippa väntetid. Detta innebar att vi skickade henne direkt utan väntan. Hon fick vänta i bilen medan A stations bildandet genomfördes. Vi tog ut henne och hon gick med matte till B.  Direkt skickades hon och vi fick bästa tiden. Jag lekte med henne på A och la henne därefter i bilen medan alla andra sprang sina sträckor.
Tog ut henne och la henne på sin plats i 2 minuter innan skick till C. Bästa tiden igen.
Busa har nu mjölk alla juver och har slaktat ett par fina mattor. HON STJÄLER ALLT SOM KAN LIKNA VALPAR OCH GÖMMER DET I MIN SÄNG. SENAST VAR DET BARNBARNETS SPARKDRÄKT.
Vi har bestämt tid med Kerstin till den 12 Maj.Kastrering på gång mot min övertygelse.
Hoppas det hjälper men just nu är hon inget roligt

L

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Är det bara en valp du vill ha, kära Busa, så skulle vi kunna ordna en sådan - med EXPRESSLEVERANS och UTAN ÅNGERVECKA!

Postat av: Busa

Jag tar honom. Har alttid velat ha en åsna som heter Arne

2008-03-14 @ 12:37:04
Postat av: Ing-Marie

Njae, har ångrat mig - det regnade den dagen.
Beträffande öronens storlek i förhållande till svansens längd är relationen i det närmaste perfekt. Det är bara det som finns däremellan som möjligen skulle behöva korrigeras något.

2008-03-16 @ 21:30:31
URL: http://www.hagerev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback