Matte tränar station med mig nästan varje dag

Matte tränar station med mig nästan varje dag


Kommentarer
Postat av: Mariana

Alltså, gör Busa inget annat än o njuter!!!???
Snacka om o ha de gött, säg inget annat, bildbevis finns.
Ses ikväll, hoppas jag.
Och förresten, Prilla o jag har tränat dragkamp.
Vad sägs om det här:
Fullt ös, iväg efter haren, med bollen i mun!!
Där står jag med den andra bollen, och kan dra nåt gammalt över mig -:(
Knäck dé du -:))

2006-03-23 @ 11:32:41
Postat av: Mia

Det är det jag alltid sagt- vem är det som tränar hundarna egentligen? Nu står det tillochmed i cyber rymden.
Matte tränar..... se där se där. Vi se ju vad männen gör- sussar soffan;)
/Mia

Postat av: Busas coach

Nå´n måste stå för planläggning, marknadsföring, uppföljning och att ta emot massornas bifall

2006-03-24 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback