Matte tränar kondition

Matte och jag springer var varannan dag runt vår slinga. Det känns bra och är roligt- Matte säger att jag fått mer muskler. Jag har börjat löpa igen och nu vaktar jag allt och alla. Matte säger att jag har ragg från nosen till svanstippen.
Vi har tränat rapport igen, som om det behövs, det är ju bara att springa..
Idag var vi ute och skulle träna D-station. Det gick inte som vi ville. Matte hamnade på månen , sa husse. Vet inte vad han menade men matte gick helt åt fel håll och hamnade hus storkarna istället för hos wienerbröden som vi hade med. Får väl följa med henne för att hon ska hitta.
Allt annat har gått bra och jag har bestämt mig för att hålla tyst på staion. Jäkla vattensprutor som står och stirrar på mig Jag har i alla fall slaktat flera pipdjur.


Busa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback